Big Data And The Tourism Industry
Περιεχόμενα
Οι στρατηγικές που βασίζονται στην ανάλυση δεδομένων πελατών αποτελούν μια συναρπαστική ευκαιρία, αλλά μόνο αν τα ξενοδοχεία είναι έτοιμα να ενσωματώσουν τα δεδομένα των πελατών τους με αυτοματοποιημένες λύσεις μαζικού προσωποποιημένου μάρκετινγκ. Με αυτό τον τρόπο θα ξεκλειδώσουν ευκαιρίες εξατομίκευσης σε μαζική κλίμακα – και θα βρεθούν σε μια πορεία προς την ανάπτυξη.
Εδώ θα παρουσιάσουμε 3 επιτυχημένες στρατηγικές προσέλκυσης πελατών για ξενοδοχεία που αποδεδειγμένα βρίσκουν και μετατρέπουν ενδιαφερόμενους σε πελάτες.
Ένας ταξιδιώτης αναψυχής που ξοδεύει πλούσια σε ένα ξενοδοχείο τη χρόνια μπορεί να μην είναι τόσο πολύτιμος όσο ένας επαγγελματίας ταξιδιώτης που ξοδεύει λιγότερο σε ένα μόνο ταξίδι αλλά επιστρέφει ξανά και ξανά.
Δώστε προτεραιότητα στο σωστό κοινό συγκεντρώνοντας τα δεδομένα της επιχείρησής σας και διαιρώντας τους πελάτες σας με την αξία που προσφέρουν.
Ακόμη και αν η επιχείρησή σας δεν έχει αθροιστικά δεδομένα, μπορείτε να συλλέξετε χειροκίνητα ένα στιγμιότυπο των πιο πολύτιμων πελατών σας.
Η κατάτμηση σε γραμμές κατηγοριών (π.χ. τύπος προϊόντος, συμπεριφορές, πίστη) μόνο για το προηγούμενο έτος θα σας επιτρέψει να υπολογίζετε με βεβαιότητα την LTV για πολλές ομάδες χρηστών.
Με την εκμάθηση των ηλεκτρονικών συμπεριφορών του επιθυμητού ακροατηρίου σας – καθώς και του τρόπου με τον οποίο παρόμοια κοινά ασχολούνται με το ηλεκτρονικό περιεχόμενο – μπορείτε να βελτιώσετε την ψηφιακή σας στρατηγική.
Η σωστή διαφήμισης την κατάλληλη στιγμή είναι ο στόχος όλων των ψηφιακών έμπορων, αλλά η ταυτοποίηση αυτών των στιγμών μπορεί να είναι απαιτητική
Τα ξενοδοχεία Starwood Hotels and Resorts βρήκε έναν τρόπο να το καταστήσει πιο εύκολο και πιο αποτελεσματικό. Χρησιμοποιώντας λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ για διαφημίσεις αναζήτησης (RLSA), μπόρεσε να χρησιμοποιήσει σήματα όπως εύρος ημερομηνίας για να προσαρμόσει τα μηνύματα παρακολούθησης στην αναζήτηση χρηστών που είχαν επισκεφτεί τον ιστότοπό του.
Με αυτήν την προσέγγιση, η Starwood οδήγησε σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής κατά 240% και σε απόδοση 160% της επένδυσης.
Κοιτάζοντας πέρα από τη μετατροπή του τελευταίου κλικ, τα εμπορικά σήματα μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν οι ταξιδιώτες σε όλο το ταξίδι του πελάτη
Η La Quinta χρησιμοποίησε την στόχευση του κοινού με μια στρατηγική που χρησιμοποίησε την απόδοση δεδομένων και το Smart Bidding στο Google AdWords.
Αυτή η προσέγγιση επέτρεψε στο La Quinta να προσδιορίσει ποιες λέξεις-κλειδιά ήταν πιο κερδοφόρες στο πλαίσιο του πλήρους ταξιδιού του πελάτη. Έχοντας μάθει ποιες γενικές λέξεις-κλειδιά είχαν μεγαλύτερη επιρροή, η La Quinta μπορεί τώρα να προσαρμόσει καλύτερα τα μηνύματά της.
Η νέα στρατηγική του κοινού για το κοινό απέδωσε ένα ποσοστό αναλογίας κλικ / εμφανίσεων (CTR) υψηλότερο κατά 131% και υψηλότερο ποσοστό μετατροπής 27%.
Οι επιτυχίες από το Starwood και το La Quinta αποτελούν παραδείγματα μιας συναρπαστικής αλλαγής στο ψηφιακό μάρκετινγκ:
Η απόκτηση δεδομένων από τους καταναλωτές με αυτοματοποιημένες στρατηγικές ανάπτυξης του κοινού μπορεί να ξεκλειδώσει τεράστιες ευκαιρίες για την προσαρμογή των μηνυμάτων σε κλίμακα.
(Με πληροφορίες από την Google)
ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 2025 Τη δημοσίευση της Δράσης “Εξωστρέφεια Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων”, συνολικής δημόσιας δαπάνης ύψους €200 εκατ., που θα υλοποιηθεί… Διαβάστε περισσότερα
Δημοσιεύθηκε ο Γ' Κύκλος Υποβολών για το Καθεστώς "Μεταποίηση - Εφοδιαστική Αλυσίδα" του Αναπτυξιακού Νόμου 4887/2022, από το Υπουργείο Ανάπτυξης… Διαβάστε περισσότερα
«Ενίσχυση παραγωγικών επενδύσεων για την προσαρμογή/ εκσυγχρονισμό και ανάκαμψη» στο πλαίσιο του Προγράμματος «Αττική» της Προγραμματικής Περιόδου 2021-2027 Στόχος Δράσης… Διαβάστε περισσότερα
Τον νέο Αναπτυξιακό Νόμο παρουσίασε ο Υπουργός Ανάπτυξης κος Θεοδωρικάκος στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής Συγκεκριμένα δήλωσε ότι… Διαβάστε περισσότερα
Δημοσιεύθηκε η Πρόσκληση της Δράσης «Ενίσχυση παραγωγικών επενδύσεων στην Περιφέρεια Πελοποννήσου από υφιστάμενες ΜΜΕ», η οποία θα υλοποιηθεί με πόρους… Διαβάστε περισσότερα
Πρόγραμμα χρηματοδοτήσεων «InvestEU - RRF GR Sustainability» Το συγκεκριμένο πρόγραμμα υλοποιείται μέσω των συστημικών τραπεζών σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό… Διαβάστε περισσότερα