Ξενοδοχεία και κορονοϊος: 10 τρόποι βελτίωσης των διαδικτυακών κρατήσεων κατά την διάρκεια της κρίσης

Ξενοδοχεία και κορονοϊος: 10 τρόποι βελτίωσης των διαδικτυακών κρατήσεων κατά την διάρκεια της κρίσης

Σύντομες πρακτικές οδηγίες για τουριστικές κρατήσεις για την επόμενη ημέρα:

  • Ο πρώτος κανόνας είναι ότι η οικονομική ύφεση πάντα τελειώνει.
  • Ορισμένες εταιρείες βγαίνουν πιο δυνατές μετά από μια κρίση.
  • Κανείς δεν μπορεί να ξεφύγει από μια ύφεση
  • Το μέλλον ευνοεί τον αισιόδοξο.

Οι οδηγίες θα επικεντρωθούν σε 3 τομείς:

  • 1) Περιεχόμενο ιστότοπου, Τεχνική τοποθεσία και παρακολούθηση,
  • 2) Στρατηγική Προσφοράς,
  • 3) Διανομή

Περιεχόμενο ιστότοπου, τεχνική τοποθεσία και παρακολούθηση

  1. Ενημερώνετε συχνά τον τομέα των Συχνών Ερωτήσεων σας για να αντιμετωπίσετε ταχύτερα ερωτήσεις από προσωπικό / επισκέπτες.

    Κάθε τουριστική μονάδα πρέπει να αποδεικνύει σε προσωπικό και επισκέπτες οτι λαμβάνει σοβαρά υπόψη τις εξελίξεις και απαντάει σε πιθανά ερωτήματα με σαφήνεια. Ο καλύτερος τρόπος είναι με συχνή ενημέρωση των Συχνών Ερωτήσεων.

  2. Βεβαιωθείτε ότι η ιστοσελίδα σας είναι βελτιστοποιημένη από άποψη ταχύτητας για να εξυπηρετήσει γρήγορα και αποδοτικά τους επισκέπτες σας.


    Συνεργαστείτε στενά με την δικτυακή ομάδα σας ώστε η σελίδα σας να "φορτώνει" γρήγορα, να είναι βελτιστοποιημένη για κινητά τηλέφωνα και tablet, να έχει σωστές κατευθύνσεις για τις μηχανές αναζήτησης και να έχει ξεκάθαρο στόχο την αύξηση των κρατήσεων σας. Αξιοποιήστε εργαλεία όπως το PageSpeed Insights

  3. Εστίαση στις σωστές μετρήσεις

    Τα εργαλεία μέτρησης απόδοσης όπως πχ τα Google Analytics και τα εργαλεία διαχείρισης κρατήσεων χρειάζονται καθημερινό έλεγχο για να επιβεβαιώσουν οτι ενεργούμε προς την σωστή κατεύθυνση.


    Εδώ μερικοί δείκτες απόδοσης για ξενοδοχειακές μονάδες και
    εδώ δείκτες αποτελεσματικότητας για ξενοδοχειακές μονάδες

Στρατηγική Προσφοράς

  1. Κρατήστε επικοινωνία. Δώστε προσοχή και στους τοπικούς πελάτες.


    Η λογική μας είναι: "πρέπει ακόμα να χαλαρώσετε, ακόμα κι αν δεν πάτε μακριά." Δίνουμε έμφαση στην πισίνα, στο σπα, στο μπαρ και το εστιατόριο και προσφέρουμε ανέσεις, όπως η ενοικίαση αυτοκινήτου, ο χώρος στάθμευσης και ειδικά πακέτα.

  2. Μετατρέψτε την κρίση σε ευκαιρία για όσους έρχονται πρώτη φορά.


    Η κρίση και η χαμηλότερη πληρότητα πιθανώς θα οδηγήσουν σε μείωση της τιμής διανυκτέρευσης.
    Ένας τρόπος να ανταπεξέλθουμε είναι να απευθυνθούμε σε νέους πελάτες/επισκέπτες με ένα διαφορετικό μήνυμα.
    Για παράδειγμα, για μια τουριστική μονάδα υψηλών προδιαγραφών, σκεφτείτε να προσπαθήσετε να προσελκύσετε πελάτες για πρώτη φορά με στοχοθετημένες προσφορές που δεν απευθύνονται σε υφιστάμενους επισκέπτες.
    Η λογική μας να είναι κοντά στο: "Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερος χρόνος να μας δοκιμάσετε για πρώτη φορά."
    Η εξαιρετική εμπειρία διαμονής σε έναν νέο πελάτη θα έχει πολύ θετικό αντίκτυπο στον κύκλο πώλησης.

  3. Δημιουργήστε πακέτα προϊόντων και υπηρεσιών


    Προσφέρετε ελκυστικά πακέτα που θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν: ευκολία δημιουργίας/ διατήρησης / επιβράβευσης μέλους, αναβαθμισμένα δωμάτια, καλύτερη θέα, γεύματα, υπηρεσία δωματίου, σπα, πάρκινγκ, μεταφορά ακόμη και δραστηριότητες εκτός ξενοδοχείου.
    Δημιουργήστε μοναδικές προσωποποιημένες εμπειρίες για να διαφοροποιηθείτε από άλλες μονάδες: δωρεάν ταινίες για τα δωμάτια, ζωντανή μουσική, χορευτές, γευσιγνωσία κρασιού, σοκολάτας, κουζίνας, διαλογισμό με καθοδήγηση, γιόγκα.

  4. Αύξηση της συμμετοχής μας σε δραστηριότητες τοπικών επιχειρήσεων και μικρών ομάδων


    Είναι πιθανό το επόμενο διάστημα να δούμε ακυρώσεις σε τοπικές εκδηλώσεις/συναντήσεις. Μπορείτε να δοκιμάσετε να προσφέρετε υπηρεσίες ολιγόωρης ενοικίασης χώρων σε τοπικές οργανώσεις / εταιρείες / επιχειρήσεις / οργανισμούς.
    Εξετάστε το ενδεχόμενο να απευθυνθείτε σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς καθώς και σε συνεταιρισμούς.

Διανομή

  1. Αν υπάρχουν συγκεκριμένες περιοχές σε κρίση, σταματάμε ενέργειες διαφήμισης


    Αν έχουμε πολλαπλές ιδιοκτησίες πρέπει να σταματάμε και να αναβάλουμε διαφημιστικές ενέργειες σε γεωγραφικά σημεία σε κρίση.
  2. Φροντίζουμε να έχουμε ενημερωμένη και καθαρή την βάση δεδομένων μας.

    Η τρέχουσα κρίση καθιστά σαφές γιατί η συντήρηση της βάσης δεδομένων είναι τόσο κρίσιμη. Η απόκτηση ονομάτων και η άδεια επικοινωνίας μαζί τους είναι πάντα μια βέλτιστη πρακτική, αλλά μια έτοιμη βάση δεδομένων θα σας επιτρέψει να επικοινωνήσετε ενημερωμένα πακέτα και προσφορές.

  3. Χρησιμοποιούμε συχνά email marketing

    Αφού είστε βέβαιοι ότι συμμορφώνεστε με τους κανονισμούς και νόμους (CAN SPAM, GDPR και CCPA) χρησιμοποιήστε συχνά το email marketing.

    Είναι εξαιρετικά αποδοτικό, προσωποποιημένο και ευέλικτο ως τρόπος επικοινωνίας. Πάντα λαμβάνουμε υπόψη οτι σε ιδιαίτερες συνθήκες ο τόνος που απευθυνόμαστε πρέπει να είναι φιλικός και να δείχνει κατανόηση.

Κατεβάστε την ειδική έκδοση σχετικά με τον Κορονοϊό COVID - 19:

ΚΟΡΟΝΟΙΟΣ - COVID 19 ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ (110 downloads)

Θέλετε να μάθετε περισσότερα;

Summary
Ξενοδοχεία και κορονοϊος: 10 τρόποι βελτίωσης των διαδικτυακών κρατήσεων κατά την διάρκεια της κρίσης
Article Name
Ξενοδοχεία και κορονοϊος: 10 τρόποι βελτίωσης των διαδικτυακών κρατήσεων κατά την διάρκεια της κρίσης
Description
Ξενοδοχεία και κορονοϊος: 10 τρόποι βελτίωσης των διαδικτυακών κρατήσεων κατά την διάρκεια της κρίσης
Author
Publisher Name
Niriis S.A.
Publisher Logo

Comments are closed.