Εστίαση: Οι 10 οδηγίες του ΕΦΕΤ για τους πελάτες
Ο ΕΦΕΤ δημοσιοποίησε έναν εκτενέστατο οδηγό για την εστίαση, στον οποίο περιλαμβάνονται όλοι οι κανονισμοί και οι συστάσεις για τα τρόφιμα, το προσωπικό, τις διαδικασίες take away και delivery, αλλά και τους πελάτες.
Βρείτε τον οδηγό εδώ: Οδηγός ΕΦΕΤ Εστιατορίων COVID 19 Μάϊος 2020 (262 downloads)
- Οι εργαζόμενοι με συμπτώματα πρέπει, με ευθύνη της εργοδοσίας, να απέχουν από τα καθήκοντά τους.
- Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιούνται σκάλες, όπου υπάρχουν, αντί των ασασνέρ.
- Να τηρούνται οι αποστάσεις στα τραπεζοκαθίσματα, όπως ορίζεται από τον νέο κανονισμό για την εστίαση
- Να προτιμώνται οι ανέπαφες συναλλαγές με κάρτα, αντί μετρητών.
- Το POS πρέπει να απολυμαίνεται τακτικά, όπως και ο χώρος γύρω από το ταμείο. Πρέπει να υπάρχει αντισηπτικό στη θέση του ταμία και ένα δεύτερο αντισηπτικό στη θέση του πελάτη
Δείτε πως βοηθάει το ISO 22000 τις επιχειρήσεις εστίασης - Το κατάστημα εστίασης δεν πρέπει να επιτρέπει σχηματισμό ουράς. Η σύσταση του ΕΦΕΤ είναι να υπάρχει οριοθέτηση αποστάσεων με σημάνσεις.
- Ο ΕΦΕΤ συστήνει στα καταστήματα εστίασης να αερίζονται επαρκώς. Για επιπλέον προστασία ο ΕΦΕΤ προτείνει χρήση νιπτήρων με ανέπαφες μπαταρίες (ποδοκινητές, φωτοκύτταρο κ.λπ)
- Το κατάστημα εστίασης οφείλει να έχει επαρκή αναλώσιμα καθαρισμού στην τουαλέτα (σαπούνια ή και αντισηπτικά)
- Η οδηγία του ΕΦΕΤ για το προσωπικό των καταστημάτων εστίασης είναι να απολυμαίνονται οι δίσκοι των σερβιτόρων καθώς και οι κατάλογοι. Επιπλέον, πρέπει να απολυμαίνονται και οι χώροι παραλαβής (take away)
- Σύμφωνα με τον ΕΦΕΤ, οι διανομείς (delivery) πρέπει να φορούν μάσκα και γάντια.
Πηγή: iefimerida.gr
Σχετικά Άρθρα
- ISO 22000:2018 Τι είναι, πως συνδέεται με το HACCP, πως πιστοποιεί και διασφαλίζει την προστασία τροφίμων και καταναλωτών στις επιχειρήσεις εστίασης και τροφίμων;
- Ξενοδοχεία και κορονοϊος: 10 τρόποι βελτίωσης των διαδικτυακών κρατήσεων κατά την διάρκεια της κρίσης
- Επιχειρηματικές Ενημερώσεις σχετικά με τον Κορωνοϊό (COVID – 19)
- Κομισιόν: Πώς θα επαναλειτουργήσουν τα ξενοδοχεία -Μέτρα για εργαζόμενους, αποστάσεις και υγιεινή
- Ξενοδοχεία και κορονοϊός: Αντιμετώπιση περιστατικού Κορονοϊού σε μονάδα – Οδηγίες