Big Data And The Tourism Industry

Ξενοδοχεία: 3 επιτυχημένες στρατηγικές προσέλκυσης πελατών

Ξενοδοχεία: 3 επιτυχημένες στρατηγικές προσέλκυσης πελατών

Οι στρατηγικές που βασίζονται στην ανάλυση δεδομένων πελατών αποτελούν μια συναρπαστική ευκαιρία, αλλά μόνο αν τα ξενοδοχεία είναι έτοιμα να ενσωματώσουν τα δεδομένα των πελατών τους με αυτοματοποιημένες λύσεις μαζικού προσωποποιημένου μάρκετινγκ. Με αυτό τον τρόπο θα ξεκλειδώσουν ευκαιρίες εξατομίκευσης σε μαζική κλίμακα – και θα βρεθούν σε μια πορεία προς την ανάπτυξη.

Εδώ θα παρουσιάσουμε 3 επιτυχημένες στρατηγικές προσέλκυσης πελατών για ξενοδοχεία που αποδεδειγμένα βρίσκουν και μετατρέπουν ενδιαφερόμενους σε πελάτες.

1. Εξετάστε την αξία ζωής (LTV) για να μάθετε ποιοι είναι οι καλύτεροι πελάτες σας

Ένας ταξιδιώτης αναψυχής που ξοδεύει πλούσια σε ένα ξενοδοχείο τη χρόνια μπορεί να μην είναι τόσο πολύτιμος όσο ένας επαγγελματίας ταξιδιώτης που ξοδεύει λιγότερο σε ένα μόνο ταξίδι αλλά επιστρέφει ξανά και ξανά.

Δώστε προτεραιότητα στο σωστό κοινό συγκεντρώνοντας τα δεδομένα της επιχείρησής σας και διαιρώντας τους πελάτες σας με την αξία που προσφέρουν.

Ακόμη και αν η επιχείρησή σας δεν έχει αθροιστικά δεδομένα, μπορείτε να συλλέξετε χειροκίνητα ένα στιγμιότυπο των πιο πολύτιμων πελατών σας.

Η κατάτμηση σε γραμμές κατηγοριών (π.χ. τύπος προϊόντος, συμπεριφορές, πίστη) μόνο για το προηγούμενο έτος θα σας επιτρέψει να υπολογίζετε με βεβαιότητα την LTV για πολλές ομάδες χρηστών.

Με την εκμάθηση των ηλεκτρονικών συμπεριφορών του επιθυμητού ακροατηρίου σας – καθώς και του τρόπου με τον οποίο παρόμοια κοινά ασχολούνται με το ηλεκτρονικό περιεχόμενο – μπορείτε να βελτιώσετε την ψηφιακή σας στρατηγική.

2. Ενεργοποιήστε τους πελάτες υψηλής αξίας με έγκαιρες διαφημίσεις

Η σωστή διαφήμισης την κατάλληλη στιγμή είναι ο στόχος όλων των ψηφιακών έμπορων, αλλά η ταυτοποίηση αυτών των στιγμών μπορεί να είναι απαιτητική

Τα ξενοδοχεία Starwood Hotels and Resorts βρήκε έναν τρόπο να το καταστήσει πιο εύκολο και πιο αποτελεσματικό. Χρησιμοποιώντας λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ για διαφημίσεις αναζήτησης (RLSA), μπόρεσε να χρησιμοποιήσει σήματα όπως εύρος ημερομηνίας για να προσαρμόσει τα μηνύματα παρακολούθησης στην αναζήτηση χρηστών που είχαν επισκεφτεί τον ιστότοπό του.

Με αυτήν την προσέγγιση, η Starwood οδήγησε σε υψηλότερα ποσοστά μετατροπής κατά 240% και σε απόδοση 160% της επένδυσης.

3. Βελτιστοποίηση για όλο το ταξίδι του πελάτη

Κοιτάζοντας πέρα ​​από τη μετατροπή του τελευταίου κλικ, τα εμπορικά σήματα μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν οι ταξιδιώτες σε όλο το ταξίδι του πελάτη

Η La Quinta χρησιμοποίησε την στόχευση του κοινού με μια στρατηγική που χρησιμοποίησε την απόδοση δεδομένων και το Smart Bidding στο Google AdWords.

Αυτή η προσέγγιση επέτρεψε στο La Quinta να προσδιορίσει ποιες λέξεις-κλειδιά ήταν πιο κερδοφόρες στο πλαίσιο του πλήρους ταξιδιού του πελάτη. Έχοντας μάθει ποιες γενικές λέξεις-κλειδιά είχαν μεγαλύτερη επιρροή, η La Quinta μπορεί τώρα να προσαρμόσει καλύτερα τα μηνύματά της.

Η νέα στρατηγική του κοινού για το κοινό απέδωσε ένα ποσοστό αναλογίας κλικ / εμφανίσεων (CTR) υψηλότερο κατά 131% και υψηλότερο ποσοστό μετατροπής 27%.

Οι επιτυχίες από το Starwood και το La Quinta αποτελούν παραδείγματα μιας συναρπαστικής αλλαγής στο ψηφιακό μάρκετινγκ:

Η απόκτηση δεδομένων από τους καταναλωτές με αυτοματοποιημένες στρατηγικές ανάπτυξης του κοινού μπορεί να ξεκλειδώσει τεράστιες ευκαιρίες για την προσαρμογή των μηνυμάτων σε κλίμακα.

(Με πληροφορίες από την Google)

Summary
Ξενοδοχεία: 3 επιτυχημένες στρατηγικές προσέλκυσης πελατών
Article Name
Ξενοδοχεία: 3 επιτυχημένες στρατηγικές προσέλκυσης πελατών
Description
Οι στρατηγικές που βασίζονται στην ανάλυση δεδομένων πελατών αποτελούν μια συναρπαστική ευκαιρία, αλλά μόνο αν τα ξενοδοχεία είναι έτοιμα να ενσωματώσουν τα δεδομένα των πελατών τους με αυτοματοποιημένες λύσεις μαζικού προσωποποιημένου μάρκετινγκ. Με αυτό τον τρόπο θα ξεκλειδώσουν ευκαιρίες εξατομίκευσης σε μαζική κλίμακα - και θα βρεθούν σε μια πορεία προς την ανάπτυξη. Παρουσιάζουμε 3 επιτυχημένες στρατηγικές προσέλκυσης πελατών για ξενοδοχεία που αποδεδειγμένα βρίσκουν και μετατρέπουν ενδιαφερόμενους σε πελάτες.
Author
Publisher Name
Niriis S.A.
Publisher Logo
  Niriis Banner ESPA
Skip to content