Data Analysis = Δημιουργία Αξίας

Η Ανάλυση Δεδομένων δημιουργεί διαρκή αξία σε κάθε οργανισμό

Πρακτική προσέγγιση Ανάλυσης Δεδομένων

 

Η επένδυση στην ανάλυση Data και Big Data, πολύπλοκων και σύνθετων δεδομένων μεγάλου όγκου, δημιουργεί διαρκή αξία στους οργανισμούς που θα την εφαρμόσουν.

Αυτό είναι το συμπέρασμα στο οποίο έχει καταλήξει πρόσφατη έρευνα του MIT Sloan και της IBM και το οποίο εμπλουτίσαμε με δικά μας δεδομένα και το οποίο θα παρουσιάσουμε σε 2 συνέχειες. Αν επιθυμείτε να κατεβάσετε την πλήρη παρουσίαση με στατιστικά στοιχεία και πρακτικές, απλά συμπληρώστε την φόρμα στο τέλος του άρθρου και αμέσως θα ανοίξει το download link.

Πιο αναλυτικά:

Καθημερινά δημιουργούμε χιλιάδες ψηφιακά δεδομένα. Ανεβάζουμε φωτογραφίες στο Facebook, πατάμε περίπου 15 like σε αναρτήσεις φίλων και οργανισμών, διαβάζουμε άρθρα ηλεκτρονικών εφημερίδων, καταγράφουμε βιντεο στο κινητό μας και τα βάζουμε στο YouTube, κάνουμε ψηφιακές αγορές, παίζουμε on-line παιχνίδια και πληρώνουμε τους φόρους μας και τις συναλλαγές μας.

Το σύνολο των δεδομένων μας είναι εξαιρετικά σύνθετο και αποτελεί το ψηφιακό μας προφίλ. Αν πολλαπλασιαστεί με τα 2,4 δις. on-line χρηστών γίνεται κατανοητή η έννοια του Big Data. Τα Big Data όμως είναι σκέτα δεδομένα. Ένας οργανισμός πρέπει να εξάγει την ουσιαστική πληροφορία και να δώσει προστιθέμενη αξία είτε εσωτερικά με βελτιστοποίηση των εργασιών του, είτε εξωτερικά με καλύτερες υπηρεσίες και προϊοντα σε κάθε υποψήφιο ή ενεργό πελάτη του.

Ας δούμε μερικά παραδείγματα:

1. SAP HANA + Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου Γερμανίας:

Η Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου της Γερμανίας κέρδισε την διοργανώτρια Βραζιλία στο πρόσφατο Παγκόσμιο Κύπελλο με ένα αξιομνημόνευτο 7-1.

Το αποτέλεσμα δεν ήταν τυχαίο. 8 διαφορετικές κάμερες εντος γηπέδου κατέγραφαν χιλιάδες δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Η in-memory βάση δεδομένων SAP HANA ανέλυε τα δεδομένα αυτά σε πραγματικό χρόνο και δημιουργούσε χρήσιμα στατιστικά με τα οποία έβγαινε η στρατηγική παιχνιδιού. Αυτό οδήγησε σε μια ευρεία νίκη έναντι της Βραζιλίας με μόλις 52% κατοχή μπάλας.

2. SAP HANA + Formula 1

Η ομάδα Formula 1 της McLaren έχει ενσωματώσει στο αγωνιστικό της αυτοκίνητο 160 σένσορες οι οποίοι μεταδίδουν πάνω από 9000 διαφορετικά δεδομένα ανά δευτερόλεπτο.

Σε ένα αγώνισμα όπου κάθε δευτερόλεπτο ίσως κοστίσει μια νίκη, το SAP HANA αναδεικνύεται ως ένα απαραίτητο εργαλείο στα χέρια των μηχανικών και οδηγεί τις κρίσιμες αποφάσεις κάθε είδους, από την παραμονή ή όχι στην πίστα κατα την διάρκεια ενός αγώνα μέχρι τον πλήρη ανασχεδιασμό του οχήματος.

3. Διαχείριση Ενεργειακού Δικτύου

Σε αρκετές χώρες, η διαχείριση του ενεργειακού δικτύου βασίζεται σε δεδομένα κατανάλωσης τα οποία συλλέγονται σε πραγματικό χρόνο.

Αυτό σημαίνει οτι η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας γίνεται σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα του πλεονάσματος ή ελλείματος που δημιουργείται. Ως αποτέλεσμα, οι χρεώσεις είναι ουσιαστικά προσωποποιημένες σε κάθε καταναλωτή και πολλές φορές δημιουργούν ακόμα και προγράμματα “καρτοενέργειας” με προκαθορισμένο κόστος/ημέρα χρήσης.

Είναι εμφανές οτι η ανάλυση δεδομένων δημιουργεί όφελος σε μια εταιρεία. Το ερώτημα είναι πόσο:

Σε μια πρόσφατη από κοινού έρευνα του MIT Sloan και της IBM αποδείχτηκε οτι οι εταιρείες με συστήματα ανάλυσης δεδομένων:

Διαχειρίζονται 4x καλύτερα την καταγραφή πληροφοριών τους

Διαχειρίζονται 9x καλύτερα τα συγκεντρωτικά τους στοιχεία

Διαχειρίζονται 8,5x καλύτερα την ανάλυση τους και

Διαχειρίζονται 10x καλύτερα την διάδοση των πληροφοριών αυτών σε σύγκριση με εταιρείες χωρίς ανάλογα συστήματα.

Ακολουθεί το σχετικό διάγραμμα

 

Σε ο,τι αφορά την αξία, διαπιστώνουμε οτι οι εταιρείες με συστήματα καταγραφής πληροφοριών έχουν:

Έως και 500% καλύτερη απόδοση στον τομέα της Χρηματοοικονομικής Διαχείρισης και του Προϋπολογισμού

Έως και 400% καλύτερη απόδοση σε Παραγωγή και Διοίκηση

Έως και 300% καλύτερη απόδοση στην Εξυπηρέτηση Πελατών

Έως και 380% καλύτερη απόδοση στην Έρευνα και Ανάπτυξη 

σε σχέση με εταιρείες οι οποίες βασίζονται στην διαίσθηση

Ακολουθεί το σχετικό αναλυτικό

Η ανάλυση των Big Data οδηγεί σε:

Καλύτερη κατανόηση του κοινού

Καλύτερη κατανόηση κοστολογίου

Καλύτερη κατανόηση προκλήσεων

Καλύτερη συνεργασία με προμηθευτές

Το SAP Business One προσφέρει εξαιρετικά αναλυτικά στοιχεία επιχειρηματικής ευφυΐας και σε συνδυασμό με μη-οικονομικά δεδομένα όπως είναι η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας θα σας δώσει ένα ιδιαίτερα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Στο επόμενο άρθρο μας θα αναφέρουμε απαραίτητα εργαλεία ανάλυσης καθώς και τα πρώτα σας βήματα στην συγκέντρωση δεδομένων.

Για την πλήρη παρουσίαση συμπληρώστε τα στοιχεία σας και πατήστε το link που θα εμφανιστεί

[email-download download_id=”2958″ contact_form_id=”2894″]

 

 

  Niriis Banner ESPA
Skip to content