Ανασκόπηση Social Media Day 2014
22 Οκτωβρίου 2014
Στις 22 Οκτωβρίου 2014 λάβαμε μέρος ως υποστηρικτές στο εξαιρετικό από κάθε άποψη Social Media Day 2014 το οποίο διοργανώθηκε από το Europe Direct City of Athens.
Η διοργάνωση άνοιξε με τον χαιρετισμό του κυρίου Λεωνίδα Αντωνακόπουλου, Επικεφαλή και Εκπρόσωπο του Γραφείου Ενημέρωσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα και του κο Zαχαρία Λουδάρο, Co-Founder & Administrator I-Dialogue.
Στην πρώτη ενότητα με τίτλο “Social Media: Αναπόσπαστο κομμάτι της επαγγελματική μας ζωής”, ομιλητές ήταν οι:
Παναγιώτης Καραλίβανος: Διευθύνων Σύμβουλος της Νηρηίς Α.Ε. με θέμα “Social Media και Big Data“. Στο τέλος του άρθρου μπορείτε να βρείτε την πλήρη παρουσίαση. Με την εγγραφή σας μπορείτε να καταβάσετε και το αναλυτικό whitepaper με θέμα “Data Analysis: Μια πρακτική προσέγγιση”
Γιάννης Τριανταφύλλου: Διευθυντής Marketing, Founder To Ατομο με θέμα “Social Media. Το Marketing κάνει διάλογο”
Χρήστος Ακρατόπουλος: Co Founder 3sixtycom σε ομιλία με θέμα “Δημιουργία Concept και Στρατηγικής”
Μαριλού Τζεμπελίκου: Υπεύθυνη Επικοινωνίας Sidebar Monitor σε ομιλία με θέμα “Online Monitoring. Πως και γιατί.”
Στην δεύτερη ενότητα με θέμα “Συμβουλές, Tips και μυστικά.” ομιλητές ήταν οι:
Αλεξάνδρα Καλογιάννη: Founder & CEO Social Media Zest & Αγγελος Λάμπρου: Founder & CEO fooq Digital με θέμα “Show Me The Money Facebook”
Ρούλα Μπαχταλιά: Διευθύντρια Πωλήσεων Group e-Business – Eurobank με θέμα “Content Strategy: Η δύναμη του περιεχομένου”
Όμηρος Τσάπαλος: Digital Manager Spin Communications σε ομιλία με θέμα “Social Media for Politics”
Νίκος Μυλωνοπουλος: Associate Professor of Information Systems ALBA Graduate Business School at The American College of Greece σε ομιλία με θέμα “Οι ανάγκες των επιχειρήσεων και οι απαραίτητες δεξιότητες στην αξιοποίηση των κοινωνικών δικτύων”
Η τρίτη ενότητα ήταν αφιερωμένη σε case studies από ειδικούς επικοινωνίας με τους παρακάτω ομιλητές:
Πέτρος Αγγος: Community Manager της Αντιπροσωπείας της ΕΕ στην Ελλάδα και του Γραφείου Ενημέρωσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την Ελλάδα
Παναγιώτης Καζάνης: Managing Director/Partner Baas
Παναγιώτης Μουζάκης: Managing Director Artvertise
Έθελ Αγγελάτου: LinkedIn Trainer
Την ημερίδα ακολούθησαν workshops από τους περισσότερους των ομιλητών με σημαντική προσθήκη την Moosend και τον κο Πάνο Μελισσαρόπουλο με θέμα Best Practices in Email Marketing καθώς και τον κο Κορίκη, Social Media Specialist.
Ακολουθεί η παρουσίαση Big Data: Μια πρακτική προσέγγιση
Για το εκτενές whitepaper σχετικά με την ανάλυση δεδομένων, τα αποτελέσματα της έρευνας για την χρήση δεδομένων σε μια επιχείρηση και αναλυτικές πρακτικές συμπληρώστε τη φόρμα και αμέσως θα εμφανιστεί το direct link
[email-download download_id=”2958″ contact_form_id=”2894″]