Google: Έρευνα για Τουρισμό και Διαδίκτυο 2014

Google: Έρευνα για Τουρισμό και Διαδίκτυο 2014

Σύμφωνα με την πρόσφατα έκδοση της Google για τον τουρισμό 2014, οι δυνητικοί τουρίστες και ταξιδιώτες καταφεύγουν όλο και περισσότερο στην χρήση του διαδικτύου και κυρίως των πολυμέσων για να κανονίσουν τις διακοπές τους.

Τουρισμος και Διαδίκτυο: Το online video παίζει αυξανόμενο ρόλο στην επιλογή προορισμού

Συγκεκριμένα  2 στους 3 ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ χρησιμοποιούν online videos για να αποφασίσουν τον ταξιδιωτικό  προορισμό τους.

Η τάση αυτή δείχνει να ενισχύεται με τις προβολές ταξιδιωτικού υλικού να αυξάνονται 118% ανά χρόνο.

Οι θεάσεις, σχετιζόμενες με τους ταξιδιωτικούς προορισμούς κατευθύνονται σε συντριπτικό ποσοστό προς τους ίδιους τους προορισμούς και τα τοπικά αξιοθέατα. Συνεπώς οι χρήστες του YouΤube χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο γενικά κριτήρια αναζήτησης.

Ποσοστό θεάσεων ταξιδιωτικού υλικού ανά συσκευή / ώρα. Source: YouTube Data, 2014, United States.

Ποσοστό θεάσεων ταξιδιωτικού υλικού ανά συσκευή / ώρα. Source: YouTube Data, 2014, United States.

Τουρισμός και Διαδίκτυο: Οι αναζητήσεις στην Google είναι brand specific.

Αντίθετα οι αναζητήσεις που γίνονται μέσω της Google είναι brand specific, συνεπώς πιο στοχευόμενες και γίνονται σε ύστερα στάδια από την αναζήτηση στο YouTube

Οι 1000 πιο συχνές αναζητήσεις ταξιδιωτικού υλικού

Source: Google Data, March 2013–March 2014, Search Query Volume, United States.

 Τουρισμός και Διαδίκτυο: Πρώτια για τα επαγγελματικά τουριστικά βίντεο αλλά τα ερασιτεχνικά αυξάνονται

Οι μελλοντικοί τουρίστες επιλέγουν κατά κύριο λόγο video, το οποίο έχουν επιμεληθεί επαγγελματίες και δευτερεύοντος  Viral Videos, Reviews etc, τα οποία έχουν δημιουργηθεί από την κοινότητα.

Τουρισμός και Διαδίκτυο: Αύξηση της κρουαζιέρας. Σταθερά πρώτοι οι ταξιδιωτικοί προορισμοί

Ο πιο δυναμικά αναδυόμενος τουριστικός υπό-κλάδος στις αναζητήσεις είναι αυτός των Cruises and Charters, παρότι η γενική κατηγορία των Tourist Destinations & Attractions παραμένει πρώτη στις προτιμήσεις των καταναλωτών

Ποσοστό θεάσεων και προτιμήσεων ανα κατηγορία ταξιδιωτικού βίντεο

Source: YouTube Data, 2012 and 2013, United States.

Θεάσεις ταξιδιωτικού υλικού ανα τύπο

Source: YouTube Data, 2012 and 2013, United States.

Τουρισμός και Διαδίκτυο: Τα ερασιτεχνικά ταξιδιωτικά βίντεο έχουν τις περισσότερες εγγραφές

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα είναι εμφανής η τάση των ταξιδιωτών να εγγράφονται στα κανάλια, των οποίων τα videos τείνουν να παρακολουθούν . Δικό τους κοινό δημιουργούν και τα Travel Vlogs, λαμβάνοντας τετραπλάσια ανταπόκριση μέσω κοινωνικής δικτύωσης ( shares, likes, comments etc.)

Ποσοστό συνδρομητών ανα κατηγορία

Source: YouTube Data, March 2014, United States.

Τουρισμός και Διαδίκτυο: Οι νέοι προτιμούν ερασιτεχνικό ταξιδιωτικό υλικό

Αρκετά ξεκάθαρα είναι τα patterns σε ότι αφορά τις προτιμήσεις ανά ηλικία. Οι νεότεροι τείνουν να προτιμούν πιο ερασιτεχνικό υλικό, όπως Vlogs. Αντίθετα οι πιο μεγάλοι ταξιδιώτες λιγότερο πρωτογενές υλικό και περισσότερο videos τα οποία προσφέρουν πιο σφαιρική πληροφόρηση.

Source: Google

Τουρισμός και Διαδίκτυο: Ταξίδια Αναψυχής και Ταξίδια Εργασίας ξεκινούν από το internet.

Το Internet είναι η κύρια πηγή πληροφοριών τόσο για τους επαγγελματίες που ταξιδεύουν όσο και για τους απλούς τουρίστες.

Οι μηχανές αναζήτησης είναι ο προτιμότερος τρόπος οργάνωσης ενός ταξιδιού για τους απλούς τουρίστες αναψυχής.

Αντίθετα οι επαγγελματίες που ταξιδεύουν προτιμούν εφαρμογές και site που ήδη γνωρίζουν ή έχουν ξαναχρησιμοποιήσει. Επίσης οι επαγγελματίες που ταξιδεύουν βασίζονται συγκριτικά περισσότερο Online Travel Agencies, σε σχέση με τους απλούς τουρίστες.

Τουρισμός και Διαδίκτυο: Οι περισσότεροι ταξιδιώτες δεν έχουν προαποφασίσει τις επιλογές τους

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες δεν έχουν προαποφασίσει την μάρκα την οποία θα επιλέξουν στην συνέχεια.

Παρατηρείται επίσης μείωση στο Brand Loyalty των τουριστών την τελευταία τριετία. Οι 2 στους 3 είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν νέα loyalty programs, εάν παρέχουν μία νέα και διαφορετική εμπειρία.

Τουρισμός και Διαδίκτυο: Τα παιδιά παίζουν σημαντικό ρόλο στην τελική επιλογή προορισμου

Δεδομένου ότι οι περισσότερες οικογένειες κάνουν κατά μέσο όρο 2 ταξίδια μαζί ανά έτος τα παιδιά διαδραματίζουν καίριο ρόλο στην επιλογή του ταξιδιού.

Δείτε πως να αξιοποίησετε τα δεδομένα σας ως τουριστική επιχείρηση εδώ

Περισσότερα για την έρευνα της Google σχετικά με τον Τουρισμό και το Διαδίκτυο μπορείτε να διαβάσετε εδώ

Άλλα αναλυτικά στοιχεία για Τουρισμό και Διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε εδώ

Εσείς πως προγραμματίζετε τις διακοπές σας; Πείτε μας στα σχόλια ή στην σελίδα μας στο facebook

Comments are closed.